Geree.hu - A motorok világa

(Majdnem) minden, amit a motorokról tudni szerettél volna...
www.geree.hu
 GyIK •  Keresés •  Regisztráció •  Belépés 
Pontos idő: 2020.04.02. 23:37

Időzóna: UTC + 1 óra




Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 83  Következő
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.01. 08:41 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2885
Tartózkodási hely: Budapest
apajevics írta:
Élveztük hazafelé, de tényleg nincs különbség élményben, csak literek fogyasztásban :lol: ,köszönöm még egyszer! Nem is néztem az órát ,több mint 3 órát buzeráltuk , de gyorsan elment.
Más, hidegen alig indul ,tökig húzott szívató egy spricni néha elkapja néha nem de utána leáll!3. -4. inditásra indul el és nem pöc -röff. Természetesen benzin van ,gyújtás OK. Amire gondolok itt az emelt alapjárat (szívatónál) gyárilag 1400 1/min szerintem nem nyit eléggé a pillangó ,hogy kinyissa az átmeneti furatokat és ott is üzemanyagot kapjon, amit az alapjáratin kap hidegen meg kevés hiába zár a pillangó fent. Lehet meg kell emelni 2000 1/min-ig . Szerintetek lehet ez gond?

No mosmá' osztán képelhetnél is az átalakításról. Ha eddig titkolóztál... :P ;)

A szivató témánál pedig szerintem a szivató pulldown membránja nyit meg
túlzottan. Azt kellene visszábbvenni. Illetve a szivató fordulatszámát én
úgy szoktam beálíltani, hogy a lépcsős lemez legalsó lépcsője éppenhogy
emeljen egy kicsit a meleg-alapjáraton. Ha folyamatos ívű, akkor pedig
teljesen kihúzva se emelje 2000 fölé. De fényképeld le a szivatót pls.

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.01. 10:23 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 579
Beállítva ,kimérve. Klasszikus megoldás membrán húzza vissza karral. Minden gyári értéken ezért gondoltam meg kéne emelni a fordszámot 1400-ról. A videót nem tudom egyedül megcsinálni mivel született informatikus vagyok (8mm veszed vágod ragasztod - hova lesz ez a világ - egér program meg mit tudom én) Raminak 2 vizsgája van még ,de majd megzsarolom valamivel :mrgreen:


A hozzászólást 1 alkalommal szerkesztették, utoljára apajevics 2015.06.20. 10:15-kor.

Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.02. 09:08 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2885
Tartózkodási hely: Budapest
Egy hasznos oldalba futottam bele, amely ha valaki Pierburg karburátor
tulajdonosa, esetleg azzal kapcsolatos problémája van, akkor nagyon
hasznos gyűjtemény:

http://www.pierburg-service.de/content2.asp?area=hauptmenue&site=psptknowhowtechinformationen&cls=01

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 00:26 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 579
https://youtu.be/KkfLSPBcb1Q
Több mint 50 munkaóra .több méter alu pálca, 50 kilcsí autózás, 5 perc káromkodás, egy pár égési sérülés és ez a végeredmény :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 07:49 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2885
Tartózkodási hely: Budapest
apajevics írta:
https://youtu.be/KkfLSPBcb1Q
Több mint 50 munkaóra .több méter alu pálca, 50 kilcsí autózás, 5 perc káromkodás, egy pár égési sérülés és ez a végeredmény :D

Tényleg jól látszik, hogy mennyi munka lett, mire ilyen szépen összeállt.
De valóban, kevés ember mondaná meg, hogy ez nem gyári, hanem
"sufnituning". Nagy elismerésem hozzá!

És örömömre szolgált, hogy hozzájárulhattam a végeredményhez! :)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 11:51 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2010.07.04. 21:08
Hozzászólások: 579
Köszönöm még egyszer ,de ezt csak Mi értékeljük :D


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.05. 21:13 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2885
Tartózkodási hely: Budapest
apajevics írta:
Köszönöm még egyszer ,de ezt csak Mi értékeljük :D

Régóta mondom és vallom, hogy a lóerőhajhászás semmilyen arányban
nem áll az autó élvezeti/használhatósági értékével. Minél nagyobb
teljesítményt akarunk belőle kiszedni, annál jobban meg kell forgatni,
illetve annál inkább kell neki valami feltöltés. De ezek mind kompromisszummal
járnak. Egy utcai autó esetében abszolút nem az számít, hogy 75 vagy
100 lóerős. Sokkal inkább az, hogy pl. milyen kényelmes elindulni vele?
Mondjuk megspékelve egy utánfutóval és egy emelkedővel. Vagy mennyire
jó vele előzni? Hogy állandóan kavarni kell a váltóolajat, vagy nyomatékból
szépen elhúz lentről is? És persze nyilván nem mindegy a fogyasztás és a
megbízhatóság sem.

Egy utcai autó tuningolása esetében nem az a prioritás, hogy minél erősebb
legyen, hanem egy értelmes fogyasztás és közel gyári megbízhatóság mellett
mennyit lehet javítani a vezetési feelingen.

Eme kritériumokat ez a konfig gyöngyörűszépen hozza! És még a melegítő-
járatás, valamint a téli üzem sem szenved csorbát a szívócső-fűtés végett.
Tehát egy valóban (a gyárival összevetve) teljesértékű módosítást sikerült
összehozni, amelyben én nem láttam semmi kompromisszumot; viszont a
vezetési élmény a gyári konfighoz képest egy nagyságrendet nőtt!

Elismerésem még egyszer! 8-)

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.07. 17:08 
Offline
Avatar

Csatlakozott: 2015.02.04. 21:55
Hozzászólások: 11
Tartózkodási hely: Százhalombatta
Sziasztok.
Van egy Ford escort 1992 ferdehátu
1.4i autom, és azt csinálja hogy ki nyomom a
Kupolungot,le áll vagy fel pörög, egyeletlen ingadozo alapjárat is és egyhejbe járatva, kicsit benzin szag is van.
Mi lehet a baj ? Az alapjárati potméterem lehet rossz?


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.06.08. 12:31 
Offline
Adminisztrátor
Avatar

Csatlakozott: 2009.06.07. 14:21
Hozzászólások: 2885
Tartózkodási hely: Budapest
Sierra írta:
Van egy Ford escort 1992 ferdehátu
1.4i autom, és azt csinálja hogy ki nyomom a
Kupolungot,le áll vagy fel pörög, egyeletlen ingadozo alapjárat is és egyhejbe járatva, kicsit benzin szag is van.
Mi lehet a baj ? Az alapjárati potméterem lehet rossz?

Az ingadozó alapjárat tipikusan szegény keverékre szokott utalni,
tehát a falslevegő-beszívás az első, amit érdemes keresni. Utána
jön a fojtószelep-potméter, ami típushibája ezeknek. Érdemes
lehúzni és úgy megpróbálni menni vele, hogy mit csinál.

A szegény keverék pedig attól is lehet, hogy nincs meg a szükséges
rendszernyomás, amit mondjuk egy repedt benzincső is indokolhat.

_________________
– Geree –
Old School Fords Never Die!


Vissza a tetejére
 Profil  
 
 Hozzászólás témája: Re: Karburátor-témák
HozzászólásElküldve: 2015.07.20. 18:48 
Offline

Csatlakozott: 2015.07.20. 18:41
Hozzászólások: 9
Üdv, nekem egy 1986-os Jettám van pierburg 2e3 karbival. A gyorsítószivattyúnál a motor leállítása után csöpög a benzin, gyorsítómembrán szakadásra tippelek, rendeltem is egyet. Kérdésem, mennyire komplikált ezt a kis alkatrészt kicserélni? Simson karbikat bütyköltem már ezelőtt, probléma lehet esetleg a membrán kicserélése egy olyan embernek aki műszaki beállítottságú?

A válaszokat előre is köszönöm.


Vissza a tetejére
 Profil  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
Új téma nyitása Hozzászólás a témához  [ 823 hozzászólás ]  Oldal Előző  1 ... 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77 ... 83  Következő

Időzóna: UTC + 1 óra


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem küldhetsz csatolmányokat ebben a fórumban.

Keresés:
Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Style based on FI Subsilver by phpBBservice.nl
Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség